Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 Welkom 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Welkom
Hallo,

Na jaren lang achterin bij mijn ouders in 2CV's, Ami's en GS-en te hebben doorgebracht, ook zelf sinds kort in het bezit van een Citroen, na een Opel, Renault, Fiats, weer een Renault versleten te hebben.

En wel een C5 break 2.0 ligne prestige automaat. Wat een comfortabele auto!

Ben op dit forum beland omdat de achterruit niet open gaat, maar al snel bleek dat ik niet de enige ben. Ik ga eens wat proberen wat ik heb gelezen.

Op dit moment gaat de binnenverlichting niet aan zodra je de centrale vergrendeling er van af haalt, maar dit zal wel een of andere instelling zijn. Kan iemand me hier al mee helpen?

Er zijn sowieso veel instellingen in de auto of via de dealer's compu te zetten. Laatst meldde de auto mij dat ik te hard reed! Nou, dat hebben we toch wel even snel uitgeschakeld!

Ik zal dit forum regelmatig gaan bezoeken, uit interesse en ook in de toekomst om andere mensen (hopenlijk) te kunnen helpen.

Groeten, Jan


03 nov 2006 22:39
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10663
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welkom
welkom :wink:


03 nov 2006 22:41
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 23:54
Berichten: 4883
Woonplaats: Leiden
Auto: C6 3.0HDI Exclusive
Opties: 1 van 3
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 165.000
Kleur: Blanc Banquise


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welkom
Jan schreef:
Hallo,

Na jaren lang achterin bij mijn ouders in 2CV's, Ami's en GS-en te hebben doorgebracht,


Broeder Jan zou ik zeggen! Heb jij vroeger in de Eend ook zo vaak op de stang moeten zitten ? Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik de eerste zelfstandige kilometers afgelegd in de GS 1220 van mijn ouders.
In tegenstelling tot jou ben ik helemaal merktrouw gebleven, 3x BX, 4X Xantia, 1 1/2x C5.
Welkom thuis !

Gr. Ronald

_________________
C6 3.0 V6 HDI Exclusive, BVA6, 09/2009, 120.000 km, Blanc Banquise, ORGA ?????CJ
Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl,
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5 en 1x C6)


04 nov 2006 00:24
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33396
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welkom
Jan schreef:
Op dit moment gaat de binnenverlichting niet aan zodra je de centrale vergrendeling er van af haalt, maar dit zal wel een of andere instelling zijn. Kan iemand me hier al mee helpen?


Meestal is dat een kwestie van een druk op het middelste knopje van de binnenverlichting ....


Welkom :wink:

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


04 nov 2006 09:29
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welkom
Ronald schreef:
Jan schreef:
Hallo,

Na jaren lang achterin bij mijn ouders in 2CV's, Ami's en GS-en te hebben doorgebracht,


Broeder Jan zou ik zeggen! Heb jij vroeger in de Eend ook zo vaak op de stang moeten zitten ? Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik de eerste zelfstandige kilometers afgelegd in de GS 1220 van mijn ouders.
In tegenstelling tot jou ben ik helemaal merktrouw gebleven, 3x BX, 4X Xantia, 1 1/2x C5.
Welkom thuis !

Gr. Ronald


Beste Ronald,

Heb zo'n beetje overal in de 2CV gezeten! Mijn moeder is nog wel eens aangehouden door de politie omdat ze volgens hun wel erg hard door de bocht ging, maar ja dat kon ook met die dingen, scheef door de bocht, maar wel strak op de weg. Heb ook nog gereden zonder rijbewijs in de Diane van mijn broer.

De Citroen bevalt inderdaad prima, maar ik moet zeggen dat ik ook wel erg te spreken ben over Fiat. Heb een 127 en een Bravo gehad en nu hebben we een Seicento voor erbij. Fijne kleine scheurautootjes en ondanks mijn bijna 2 meter geen enkel probleem met ruimte.

Groeten, Jan


04 nov 2006 21:08
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Welkom
M&M schreef:
Jan schreef:
Op dit moment gaat de binnenverlichting niet aan zodra je de centrale vergrendeling er van af haalt, maar dit zal wel een of andere instelling zijn. Kan iemand me hier al mee helpen?


Meestal is dat een kwestie van een druk op het middelste knopje van de binnenverlichting ....


Welkom :wink:


Beste M&M,

Inderdaad, dat kwam ik vanochtend ook achter. Moet je wel doen zonder contactsleutel ingeschakeld. Ik denk dat de kinderen het knopje uitgeprobeerd hebben...

Groeten, Jan

Jan


04 nov 2006 21:11
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.